Sunday, November 05, 2006

Dag 1

Jeg vil begynne min karriere som blogger med å kommentere et tema jeg har irritert meg over lenge. Det er noe jeg tror angår de aller fleste av oss normale nordmenn, i mer eller mindre omfang selvfølgelig, men ikke desto mindre viktig for oss alle.

Hva kommer det av; at det alltid lurer seg noe man ikke vil ha opp i smågodtposen?
Jeg mener.... Her betaler vi dyre dommer for smågodt (9,90 for hektoen på rema1000), også blir det alltid med noe man ikke vil ha. Det blir jo alltid sånn at man ender opp med å unngå en eller annen klissete sjokoladebit, en bitteliten karamell eller hva det nå er. Små barn store irritasjoner tenker du kanskje nå, og ja, det har du jammen rett i. Men nå har det seg nemlig sånn at jeg er eksepsjonelt liten for aldern, hehe.. Denna russen..

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten