Monday, August 06, 2007

Flytteklar

Når mamma begynner å hoppe opp og ned, med skrikende stemme og øyne som flyr i alle retninger; er det ikke lenger tvil. Det nærmer seg avgang. Gunnerud familiens eneste datter er igjen i ferd med å bevege seg ut av hjemmet.

Jeg har stresset med å pakke i flere dager nå og i dag har vi fått alt inn i bilen. I morgen går altså ferden mot mitt nye hjem. En liten dubletthybel like ved Universitetet i Stavanger ligger klar og venter. Den må nok vente til onsdag, for selv om mamma, Linn Therese og jeg reiser i morgen, er vi ikke fremme før da. Cause we`re gonna have a sleepover in Kragerø!

Kjære blogg
- jeg gleder meg, men jeg gruer meg også. De siste ukene har jeg jo som du kanskje har plukket opp at jeg har fått et lite ønske om å være her litt lenger. Anyways, nå er det ingen vei tilbake. Dessuten er det jo bare en flytur, hvis det skulle bli behov. Right? :-)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten