Monday, November 02, 2009

Evolusjon med Dagfinn Lyngbø

Jeg tror det var i mai det ble lagt ut billetter til showet Dagfinn Lyngbø skulle holde her i Stavanger i helgen. Vi kjøpte billetter med en gang vi fant det ut, og telte ned timene siden da. På fredag var det endelig dags, og på aller første rad satt jeg og Morten klare som egg da lysene gikk på. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Har du fortsatt ikke sett det? Do it! Løp/ krabb/spurt for å få det med deg. Det var rett og slett genialt.


Her satt vi, very nice!

Jeg tror og håper de aller fleste har fått med seg at Dagfinn Lyngbø er den aller morsomste mannen i hele Norge? Det syntes i alle fall jeg, og det er lenge siden jeg har ledd så godt som under showet hans. I disse tider er det jo utrolig godt å kunne ha noe som får en i godt humør også, så må kunne si at dette var GREAT SUCCESS. Showet handlet i stor grad om nettopp evolusjonen. Han har så sinnsykt mange gode poenger. Noe av det aller beste var kanskje hvorfor dinosauren døde ut, mens chihuahuaen overlevde?? En kan jo begynne å lure....


Klart til å begynne

Han har så utrolig gode poenger. Lurer på hvordan det er å være Dagfinn Lyngbø, popper disse sketsjene bare opp, eller sitter han og planlegger hvordan noe skal bli morsomt? Det må ha vært så sinnsykt kult å gå i klassen hans på skolen. Ikke et kjedelig øyeblikk, skråblikk og kommentarer til alt. Eller er han en sånn fyr som egentlig er utrolig sjenert? En sånn en som ikke sier noen ting, men plutselig, når han får sjansen, så glimter han til, og det som den geniale mannen han er?

Siden det er filmforbud, finnes det ikke så mye jeg kan vise dere ennå. Det ligger noen smakebiter på youtube, men jeg vil nok heller anbefale dere å gå og se showet. Så jeg vil ikke legge inn noe her, og ødelegge det . It`s like soooo worth it.. You know... Definitely


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten