Friday, June 18, 2010

24 timer i London

Etter at jeg snublet over noen utrolig billige billetter på nettet, ble det på sekundet avgjort at Ivana, Therese og jeg fortjente en tur til London. Avgårde dro vi, og det var utrolig kult! Utallige Frappuchinoer fra Starbucks, en del shopping og litt sightseeing senere sitter jeg nå her i Stavanger igjen. Med en del mindre feriepenger igjen vel å merke, men herregud så gøy vi hadde det! Ganske overbevist om at det ikke er siste gang vi reiser på spontantur sånn.

Det viktigste først..

Oxford Street

Enjoying London to the fullest!

Ivana laget en ny betydning av spontantur, hun printet ut metrokartet på forhånd.

På flygplanet

Noen av herlighetene som ble med meg hjem..

London BABY! Det var noen fantastiske 24 timer, og selv om det kanskje var litt kort, var det ganske kjekt også. Vi fikk sett Trafalgar Square, Big Ben, London Eye og Oxford Street. I tillegg rakk vi restaurant og tur på engelsk pub på kvelden. Mye mer å gjøre i London selvfølgelig, men jeg likte det. Når det er mer igjen å gjøre, betyr det jo bare at man gjerne drar tilbake igjen.


________

4 comments:

Sara said...

neste gang vil jeg ha tid OG penger til å bli med!

Anonymous said...

Glede mg te neste tur :) For denne va veldig kjekk :)

Maria said...

Åh, det så gøy og koselig ut! London er så fantastisk:) Og veldig fin kjole! Den brune vesken + de brune skoene var also very nice:) Kanskje vi får til en spontantur sammen til London vi også, en gang? ;)

Karen Marie said...

Det var helt genialt ja! Dere er invitert på neste tur alle tre =)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten