Tuesday, August 17, 2010

Fadderuken del 1

Ny uke,
Nytt skoleår,
Nye muligheter...

Jeg sitter her nå, og første dag av skoleåret 2010/2011 er over. Det har vært en spennende dag, fadderuken er igang - en fadderuke jeg virkelig har troen på. Det har vært temafest på kroa i dag, og herregud så kjekt det var. For første gang har jeg beveget meg rundt i BIS Sentralstyret-klær, og folk har stoppet opp og pratet med meg om alt mulig. Det er litt merkelig, men samtidig utrolig kult å merke at det finnes mennesker som legger merke til hvilken jobb man legger ned i noe, uten at man egentlig har hilst på dem personlig. Må innrømme at gnisten for en sånn jobb blir tent mer for hver gang jeg hilser på nye mennesker nå.

Det er et nytt skoleår, men det føles som om det var i går jeg satt og leste til eksamen. Hvor ble det egentlig av denne sommeren? Når noen spør meg hva jeg har brukt den til, klarer jeg ikke helt å sette fingeren på det. Jeg har hverken tjent spesielt mye penger, reist spesielt mange kule steder, eller opplevd noe særlig varme. Likevel har den da vært ganske bra? Jeg har vært i Berlin med Morten, i London et døgn, på hyttetur med folkehøyskole-folkene mine, hjemme og hilst på gamle kjente, jeg har klart å betale regningene som har dukket opp (herregud, hvordan klarer egentlig studenter å ta skikkelig sommerferie og likevel betale husleie, tvlisens, strømregninger og mat uten å jobbe?? Kan ikkw huske å ha hatt ordentlig fri i sommerferien siden ungdomsskolen...)

I dag var det altså kick-off til fadderuka, og det må jeg bare få si: jeg er utrolig imponert over programmet de har mekket sammen disse to fantastiske menneskene som har ansvaret for fadderuken på BI Stavanger. I det jeg skal ikle meg selv bastskjørt og kokosnøtter i morgen ettermiddag skal jeg ikke røpe for mye; men går du ikke på BI får du vær så god å vurdere det.
I love this!







Vi er alle glade i noen skikkelig go`bilder, er vi ikke?



___________

1 comment:

Gitte said...

Kontoen man bruker for å betale husleie, strøm og annet diverse uten å jobbe hele sommeren kalles PAPPA!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten