Friday, August 27, 2010

Lange dager

Skolen har endelig begynt igjen, og ja, jeg mener det når jeg sier endelig. Det blir så mye mer struktur på ting når man må opp og på forelesning. Dessuten har vi fått en ny og fantastisk foreleser denne høsten, noe som gjør at jeg ser desto lysere på tiden som kommer. Pensumbøkene er kjøpt inn, penalet er fylt opp, stipendet har endelig kommet inn. Dagene flyr forbi, og akkurat nå har jeg egentlig ganske mye å blogge om, men lite tålmodighet til å sette meg ned å skrive. Det er så mye spennende som skjer, at jeg stort sett heller kaster meg ut i dem, enn å sette meg ned på sofaen. Heldigvis er det helg nå, så jeg får pustet litt ut. Og slikt.

Det nærmer seg bursdagen min og min herlige kjæreste har bestilt ferietur til oss den helgen. Turen ser ut til å gå til London, og jeg gleder meg veldig! Morten har vært en del i London før, og ser ut til å kjenne en ganske annen side av byen enn meg. Kanskje ikke så vanskelig med tanke på at det jeg kan best er å finne handlegater, mens Morten jo er ..en mann.. Visse interessekonflikter der, eller i alle fall veldig ulike interesser.

Akkurat nå sitter jeg og knoter med en Power Point-presentasjon på jobb. Det er ikke en eneste besøkende på museumet her nå. Da er det ikke spesielt mye å sette fingrene i når klokken er langt over vanlig stengetid - på en fredag. Presentasjonen skal jeg holde på Nasjonalt Styreforum i Drammen om noen uker. Det tror jeg blir skikkelig spennende.


På NSF kommer styremedlemmene fra alle de regionale BI-skolene sammen og læres opp i vervene sine, utveksler erfaringer og har en god porsjon moro i tillegg. Jeg har vært mye i Drammen tidligere, men jeg har aldri egentlig vært i Drammen så jeg er veldig spent på hvordan det blir også. Dersom noen har noen tips til ting man bør få med seg er det bare å komme med dem!

Mye spenning i dette innlegget, men det får heller være.
Bloggen er jo tross alt min...

__________

1 comment:

Maria said...

Den power-pointen så da veldig imponerende ut, spør du meg! Flink er du:) Og jeg vil gjerne høre om alle disse spennende tingene som skjer i livet ditt, om enn ikke gjennom bloggen;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten