Tuesday, August 03, 2010

Sommerferiedagen

Herregud for en herlig dag!

Solen har kanskje ikke skint hele dagen, men bortsett fra det har ikke denne dagen vært langt fra perfekt. Dagen har vært fyllt med English breakfast, bringebær- og ripsplukking, kafèbesøk, trening og brownies med kjæresten min. Det er ikke særlig mange flere dager uten planer igjen denne sommeren, men blir de like bra som denne - kan jeg med hånden på hjertet si at sommeren har vært bra likevel.

Her har dere noen små glimt fra dagen:

Nina hadde fantastisk mye god mat i huset, så vi disket sammen en vidunderlig frokost!
- English style!


Vi har plukket masse masse bær!

Og vi fikk hjelp av Leif...

Det kan hende dere har lagt merke til tunga, men hallo...?
Ikke en gang jeg visste at den er så lang som dette!

Ripsplukking og trillebårkjøring

Endelig har jeg fått litt sommerstemning jeg også! Det skal egentlig ikke så mye til, bare man legger godviljen til. Hvis man lener seg bakover, går dagene utrolig fort. Bruker man litt tid på å gjøre dagen skikkelig bra, får man noe helt fantastisk tilbake.

I morgen skal jeg på intervju på BI. Ønsk meg lykke til!


__________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten