Monday, November 19, 2012

Bilder fra Delhi #1 - Diwali

Jeg har tilbragt den siste uken i Delhi, en fantastisk uke fyllt med festival, sightseeing, venner og shopping - blant annet. Det er uendelig mange bilder å vise frem, og google syntes det ble for mange å laste opp på en gang. Derfor har jeg prøvd å sortere dem litt etter tema, og litt etter når de ble tatt. Første runde: bilder fra Diwali, en av de aller største festivalene i India. Jeg tilbragte dagene under festivalen hjemme hos to av jentene på internatet mitt: Radhika og Aparna - noe som var utrolig kjekt, jeg fikk bli med i tempel, jeg fikk spise hjemmelaget indisk festmat og jeg ble litt skremt ihjel av ungene som lekte med fyrverkeriene i hendene. For en fest!







 


Indiske søtsaker: 




Feiring og bønner:







____________


2 comments:

Sara said...

så mye farger! :D Fikk du henna på hendene du også?

Karen Marie said...

Jeg vet! Det er helt ekstremt :) ingen henna på henda ennå :p

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten