Tuesday, November 20, 2012

Bilder fra Delhi #2 - Millioner av sjelefrender


Flere bilder fra denne sinnsyke byen, som jo mer jeg prater med folk om det, virker å ha etterlagt ulike inntrykk hos alle. For en by altså, så uendelig mange mennesker, rikdom, fattigdom, glede og fortvilelse overalt. En fantastisk by på mange måter, samtidig som det var veldig overveldende å være der. Bussene, metroene, rickshawene, de er stappfulle alle sammen - og det er selvsagt slik der som alle andre steder, at det er uendelig mange av dem når du ikke trenger dem, og ikke en eneste en når du faktisk vil ha tak i noen. 

Siden jeg bodde hjemme hos to venninner, fikk jeg jo et lite innblikk i det skikkelige Delhi-livet og ikke bare det jeg hadde klart å lese meg til på egenhånd. Det var fantastisk kjekt! De viste med bydeler og markeder jeg nok aldri hadde begitt meg ut på på egenhånd, og jeg var med på slakterier, bakerier og restauranter jeg aldri hadde gått inn på på egenhånd - for så å oppdage at det jo var fantastiske opplevelser rett bak dørene. 



























Litt av en tur!




____________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten