Friday, November 09, 2007

Check

Jasså du bussen, du trodde du kunne slå meg så lett?
Skal mer til enn bare å kjøre inn i meg for å få feie meg av banen.. Eller fotgjengerfeltet som man kaller det i Stavanger. Egentlig så ble jeg jo strengt talt feid av fotgjengerfeltet, det er jo ikke noen overdrivelse, men jeg står oppreist igjen. Fem timer på sykehus og uendelig mange røntgenbilder til tross, jeg lever ennå! Så kom ikke her :-) Ich bin uovervinnelig mein freund.

Ja, det stemmer, på tirsdag kom det en buss inn i meg fra siden. Du lurer kanskje litt å hva den hadde der å gjøre, og det gjør egentlig jeg og. Den hadde ikke tid til å stoppe og si hei etterpå en gang. Må nok lage en liste over ting jeg har gjort også.. "Bli påkjørt av en rutebuss? Check"

Følg med videre i hybel medusa! I neste episode: hvordan jeg ikke gjorde dumme ting på hytteturen til helgen...............

1 comment:

Anonymous said...

hahaha villa medusa ja, det var det:)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten