Saturday, June 06, 2009

Endelig ferie

Da jeg leverte inn nitten sider i går, sank skuldrene mine sikkert med en halv meter. Det er sykt hvor anspent man egentlig blir når man sitter midt i de ukene opp mot "the big moment".

Nå er det endelig lov å være oppe om kvelden, gå ut på byen, se søppel-tv hele dagen, danse på bordet, sove lenge, ligge i sola uten skolebøker og bare nyte livet. Samtidig blir det rart å bare gå rundt. Komme hjem fra jobb og ikke trenge å lese et kapittel eller tre...

Sommeren skal bli tilbragt her i Stavanger stort sett, og det er meldt strålende vær. Very nice!

I dag løste jeg ordtakmysteriet mitt!
Nord og ned mine kjære vender, er som tidligere spekulert, veien til helvete, tilbake til gamle norrøne tider. Nu kan vi entligen sove lugnt om nettorna

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten