Thursday, June 11, 2009

Pakke?

*All this time - Maria Mena*

For en drøy uke siden, snart to, bestilte jeg en herlig pakke til meg selv på nettet. I slutten av forrige uke fikk jeg hente lapp på posten, men har fortsatt ikke plukket den opp. Lurer på hva det er som gjør at jeg stadig utsetter ting til siste øyeblikk? Jeg forstår det halvveis når det handler om innleveringer, vasking av kjøkkenet eller andre kjedelige ting som det, men hva skjer med pakker og regninger?

Det er jo ting som uansett skal gjøres, og som man stort sett vil få, eller har fått, noe hyggelig ut av. Regninger blir ikke spesielt kjekkere underveis, og pakkene risikerer å bli returnert. Lurer på om vi har fått det så bra at vi trenger å kjenne på risikoen for at ting ikke går som vi vil. Kjempe irriterende er det i alle fall å sitte her nå og vite at enda en dag har jeg glemt å gå og hente "post i butikk".

Apropos irriterende, jeg har et nytt ordtak jeg lurer på: Pokka nødt
Anyone?

1 comment:

SaraRoomie said...

jeg foreslår at du sender min pakke når du henter din egen? jeg tror forresten det er litt min feil og jeg glemte å sende adressen, men jeg skal gjøre det med en gang :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten