Thursday, June 18, 2009

Ode to Word of Mouth

Endelig er det ingenting å stresse med noen dager. Sola skinner, det er ikke jobbing før i morgen og jeg nyter sjøluften her nede. Har ikke så mye å melde nå i solen egentlig, dagen skal tilbringes med mindt mulig å grue over, før det blir en siste hard helg med dobbelt opp med jobbing.

Det eneste jeg tenkte jeg måtte gjøre, er å skryte litt av meg selv og selvfølgelig opphavet til min nyeste yndling: Maria. I bloggen sin har nemlig Maria en oversikt over ting hun er avhengig av, og de plukket jeg opp et hårskum for noen uker siden som var helt fantastisk: Tigi Fashionista.

I Love it!
Håret mitt er gourgious!

Kom ikke her og si blogging og Word of Mouth er noe som bare er inn i tiden, det hjelper en faktisk en del også :)

1 comment:

Maria said...

Ååå, så koselig! Jeg elsker det skummet selv, det gjør virkelig fantastiske ting med håret mitt! :D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten