Monday, August 10, 2009

Min utrolig tålmodige kjæreste

I dag har vært en skikkelig fiksedag. I morgen reiser vi jo til sydligere strøk, så det var en del saker å ordne før avreise. Ikke så mye Kinaordning, men mer sånne ting som måtte være i orden ellers før jeg forsvant for en stund. Derfor har kjæresten som den eneste jeg kjenner i Stavanger med bil, måttet være med på kryss og tvers av byen.

Dagen begynte med en halvtime i svømmehallen. Litt sent ute, rakk vi det så vidt før den stengte før lunsj. Syntes det blir deiligere og deiligere å trene på morgenen, da har jeg jo gjort noe bra før dagen kommer igang. Og med svømming blir man jo ikke sånn sliten i kroppen heller. Håper det ikke er fordi jeg ikke trener hardt nok da :p

Senere ble det posting av lånekassebrev for kjæresten, før turen gikk videre på leting etter en billig mobil jeg kunne ta med til Kina i stedet for iPhonen. Tør ikke ta den med over dit. Endte opp med en sånn 400 kroners Nokia med snake på. Hva mer kan man be om? Snake! Foran en åtte timers flytur, very nice! Gjett om jeg skal få bra rekord!

Etter mobilkjøpet, begynte vi å lese etter kundesenteret til Lyse for å få tak i en dekoder til leieboern min. Det skulle i teorien ikke være noen stor sak, problemet var bare at jeg trodde kontoret lå i en annen bydel enn det viste seg å gjøre. Ops?
Vi fant det til slutt da, så nå begynner jo alt å bli klart.

For å feire at vi var klare til å slappe av på ferie, gikk vi på studentkino og på Brynjar sin kafe. Etter en mint og sjokoladefrappe gikk vi på kino i ca ti minutter før jeg måtte gå. Det er vel etterhvert en ganske kjent sak at jeg ikke liker skrekkfilmer, men torturfilmer takler jeg i alle fall ikke. Stakkars kjæresten har prøvd å fått se den filmen evig lenge, og så klarte jeg ikke mer nesten før den var startet.

Så nå har vi havnet på sofaen, med en utslitt kjæreste og en stor dag foran oss. Håper å få blogget litt til dere mens jeg er borte. Hvis ikke: see y`all!

1 comment:

Elise said...

Ni hao! Kommer litt sent, dette, men god tur til begge to! :-D Håper dere får/har en fantastisk ferie!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten