Saturday, August 29, 2009

Tilbake fra Beijing

Nå har jeg planta beina på norsk jord og igjen kommet igang med skolen. Det har vært en fantastisk tur, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortelle alt her på bloggen. Noe må spares til kafeturene og skoletimer de neste ukene.

En uke i Beijing kan for mange høres litt kort ut, men både Morten og jeg var ganske enige i at det var akkurat passe for oss. Begge har jobbet nesten hele sommeren, og det var deilig med en uke langt unna alt annet før skolen ventet her hjemme. Dessuten har vi rukket innom Muren, den Forbudte by, den himmelske fredsplass og Temple of Heaven - så turismen med vel ivaretatt.

Utover dette fikk Morten ordnet seg to special made dresser, jeg har fått meg åtte kjoler og seks nye par sko, vi drakk sikkert femti starbuckskaffer og fikk massasje til 70 kroner to dager. Det har vært en drømmekjæresteferie :)

Forelskelse er en rar greie, for det er akkurat som jeg innimellom blir forelsket på nytt i Morten, nå de siste dagene har vi hatt late dager der vi har ligget på sofaen hele dagen, stirret på en av to skjermer, og uten å utveksle særlig mange ord, kommet nærmere hverandre enn vi har vært på lenge. Å begynne på skolen igjen har innebært mer fritid for oss enn sommerferien ga oss, og i fjor jobbet vi så mye at det ble ikke mye tid til bare å ligge på sofaen.

Nå sitter jeg og ser ut i regnet og ned på utallige Marathonløpere som springer forbi, forstår ikke at de orker! Skal mye til for å finne meg blant en av dem ass, man skal ikke undervudere en skikkelig god armkrok!

1 comment:

Maria said...

Ååå, det hørtes ut som en helt perfekt ferie!! Kjoler, sko, kjærestetid og massasje er så absolutt supre ingredienser for en vellykket ferie;)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten