Wednesday, September 02, 2009

Stand på UiS og vårruller


I dag var vi på UiS og stod på stand for Høyre i fire timer. Trodde det skulle bli ganske slitsomt så lenge, men det var faktisk innmari kjekt. Med blå druer, smash, Morten, Atle og meg var Høyre plassert ganske strategisk til midt blant alle de andre partiene.

Vi har delt ut masse fancy flygeblader og gjort det vi kan for å få Tina på tinget og Høyre i regjering. Tilbake i leiligheten har jeg en boks med herlige vårruller fra Norvina - og uten planer i kveld blir det tv, litt pensum, ullsokker og et godt og varmt pledd. Kan det bli bedre?

Likevel, mens jeg ligger her og ser ut av vinduet lurer jeg litt på hva det er som gjør at man alltid har det stresset i bakhodet når man er student. I dag har jeg brukt hele dagen på å være engasjert ungdom, men gått glipp av en forelesning. Og frem dukker den lille urolige følelsen av at jeg burde lese lese lese.. Ah, kunne man ikke bare klart å slappe av med at det man har gjort er bra? Det er andre uken på skolen dette semesteret, og jeg har allerede dårlig samvittighet.

Kjære dude i himmelen, jeg er sliten

2 comments:

Maria said...

Godt jobbet! =) Du får trøste deg med at ingen får vært to steder på en gang, og at det fremdeles er ganske så tidlig i semesteret! Så det går nok bra til eksamen til tross for litt valgkamparbeid - og tenk så fantastisk hvis vi i tillegg vinner valget! :D

Sara said...

YAY!!! du har fikset bloggen din så jeg kan lese den igjen, nå blei jeg glad!! :D Forresten så syns jeg det er sånn med alt, hvis jeg sitter på skola og gjør matte i timevis får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort årsregnskap på samme tid og at hybelen min er bomba og jeg ikke har spist ordentlig middag som både er bra og billig siden før jul i fjor en gang...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten