Thursday, September 17, 2009

Endelig bilder fra Kina

Det tok sin tid, men her kommer de etterlengtede bildene. Turen var helt fantastisk, og jeg håper bildene taler litt for seg selv. Fortalte jeg dere at da vi spiste på Hard Rock Cafe, så sang jeg foran alle gjestene? Jepp, Come Together i mikrofon! Ikke verst eller hva? Vi hadde ikke med oss kamera den dagen da, kjedelig.. Men men.. her kommer altså bildene:







Pekingand, det ser kanskje litt grotesk ut, men det er knallgodt!



Kinamat!




Fugleredet, OL-arenaen!





Smiiiiil




Copenhagen










Gata vi bodde i, tiiiidlig på morgenen











Kunne jeg gått for å være kjendis?
I Kina var de i alle fall helt ville etter å se på oss. Halvparten av turistene i Beijing kommer fra Kina og har aldri sett "hvite" eller i mitt tilfelle "likbleke" mennesker før. Picture picture?







Temple of Heaven













Kinesiske ting å se på museum. Alle plakatene var kun på kinesisk, så det er litt uvisst hva det er for noe..






I tilfelle du lurer, så er du på muren..














1 comment:

Maria said...

Åååh, det så ut som en helt herlig ferie! Jeg vil også til Kina med kjæresten min=p

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten