Tuesday, September 15, 2009

Bursdagsfeiring!

I helgen hadde jeg altså bursdag, og det ble feiret tre dager til ende, very nice!

På fredag var vi på den nye Thai restauranten i fargegata og spiste. Det var skikkelig god mat, og de gjorde virkelig alt de kunne for at kvelden skulle bli en perfekt bursdag. Jeg kommer nok ikke til å gå tilbake dit, men det er en helt annen historie.

Se på denne vakre gjengen :) Det var kjempe koselig på restaurant altså, var en stund der jeg følte meg kjempe voksen, bursdag på restaurant og greier. Mangler Ivana på bildene, en av mine gode hjelpere på lørdagen.



Lørdag ble feiret med jentekveld og tapas. Det var kjempe koselig, vi fyllte hele barbenken min med tapasretter og det var nok snopemat til hele kvelden og dagen etter. Hadde aldri klart å servere så masse god mat uten Helene og Ivana, og jeg er kjempe takknemlig for all hjelp :) Love you guys!


































Søndagen var den ordentlige dagen, men to dager med feiring hadde satt sitt spor, og jeg var ikke akkurat i form for noe særlig store greier. Heldigvis har jeg verdens skjønneste kjæreste, som av bitter erfaring forutså akkurat den biten. Derfor dro vi til "steinen" vår på Tananger. Det var for en gangs skyld kjempe fint vær her, så vi ble sittende på steinen i timesvis i det knallfine været. I stedet for kake, ble det favorittisen min: Ben and Jerrys Chocolate Fudge Brownie. Elsker vi gutten og isen? Tror det ja!









2 comments:

Maria said...

Ååh, det hørtes ut som en skikkelig koselig bursdagshelg! =) Og den isen er utrolig god! Den dukker stadig på her på vår unntaksdag;)

Karen Marie said...

ja, jeg elsker den isen. På mange måter er det bra den er så dyr, ellers hadde det blitt veldig mye av den...

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten