Saturday, April 09, 2011

BI Studentaksjonen 2011

På torsdag var siste dag i BI Studentaksjonen 2011, og etter at 60 studenter bare i Stavanger bar bøsser forrige uke, ble det hele avsluttet her på BI kroa, med livemusikk, stand-up og auksjon. Det var live overføring mellom alle BI-skolene, og det skulle vise seg at vi til sammen klarte å samle inn 501.279,- kroner. Fantastisk, eller hva?


På kroa auksjonerte vi altså vekk mange sponsede presenter, og det tok litt av. Tror aldri jeg har vært på en skikkelig auksjon før, og jeg må innrømme at det er noe av det morsomste jeg har vært med på. Kan hende noe av morroa skyldtes et visst inntak av alkohol, men jeg har ikke ledd så mye på lenge.

Egentlig skulle jeg ikke kjøpe noe som helst, men jeg endte opp med skåler fra Skanem, privattimer på BI, hårprodukter og nye øredobber. I tillegg ble jeg auksjonert bort som caoch, noe som jo var veldig stas også. Nå kan rett og slett "verdien av mine tjenester" veies i gull. ........Eller noe slikt............



______________


2 comments:

Sara said...

de som vant budrunden på deg fikk en veldig bra premie! :D i høst ble jeg loddet ut på date til inntekt for Malawii :)

Karen Marie said...

Ah, gjett om jeg badde bydd på deg!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten