Monday, April 18, 2011

Hattefest!

Den fantastiske Nina er altså hjemme fra England noen dager, og det har ikke gått upåaktet hen. I går hadde vi temafest hjemme i den nye leiligheten til Kamilla. Tema: Hattefest. Det var mange kjente, og noen ukjente, på festen og vi hadde det kjempe gøy. Venninner er herlige å ha, de vet liksom akkurat når de skal stelle i stand noen festligheter for å få en i humør, og de lyktes virkelig i går!

Med hatt-trick shoting, "min hatt den har tre kanter" på stereoanlegget og hattekake, var kvelden nesten nødt til å bli en små-rar suksess. Her er noen av de fantastiske hattene som fant veien til temafesten:




Jeg hadde på meg stråhatten jeg kjøpte i Beijing.
Pris: ca fem kroner.
Verdi: uvurderlig
I tillegg ble jeg utrolig glad, da jeg oppdaget at en på festen hadde verdens største ben! Mannen brukte seriøst størrelse 50 i sko, det var plass til begge føttene mine i en av skoene hans.


Som de fødte vertene Nina og Kamilla en gang er, var det nesten en selvfølge at det ble servert punsj til alle gjestene, flere smaker var det til og med. Og som alle jenter vet, kan man jo egentlig aldri gå lei av å blande nye smaker heller. Nina var i alle fall veldig fornøyd.


I tillegg ble det altså bakt hattekake også, som jo egentlig er det samme som langpanne, bare at den blir skåret ut. Likevel tenkte vi at det var lurt å få skrevet på den hva det var for noe, i tilfelle noen var i tvil..

Hvis det ser ut som kake....
og det står kake på den...
Er det kake da?

I følge disse to stemte det i alle fall. God var den også.



__________



1 comment:

Sara said...

jeg vil også på hattefest!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten