Monday, April 25, 2011

Påske? Nei, det er sommer!

Jeg vet ikke hvem som skrudde på bryteren, men de siste dagene har jo vært helt fantastiske. Noen flere som har merket hvordan verden bare har lyst opp og sendt gode frysninger nedover ryggen? Lite er så lovende som når man står i speilet og ser skillet fra treningstøyet etter en joggetur i solen, og i dag slo jammen meg Leif følge meg med når jeg jogget i Godalen også. Litt av et syn; en blond ung frøken i rosa treningstøy og en mops med tunga på snei opp og ned bakkene der. Synd jeg var så opptatt av å komme fremover at jeg glemte å ta bilder!

En ting er sikkert, sommeren er på vei, og den kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt!

Et stykk sliten mops etter en times jogging. Det gjenstår å se om vi gjentar suksessen.


Jeg har ikke akkurat tenkt til å klage over fremtidsutsiktene heller. I følge overskriftene, er det mer i vente enn det vi allerede har fått nyte godt av så langt. Jeg liker det jeg leser!

1: I går:

2: I dag:

3: I morgen?:

Skulle det vise seg å stemme, skal jeg ikke akkurat være blant dem som klager på det. Sommeren er definivt den beste årstiden av dem alle. Sansene er på høygir og jeg gleder meg til å la kroppen bli varmet av solen i timesvis. Imens jeg venter, skal jeg høre på den deiligste sommersangen jeg vet om. Hvis du vil, kan du høre litt på den du også:

The Kooks - Ooh La


___________

2 comments:

Maria said...

Hurra! Sol gjør så mye for humøret! Og fra torsdag av kan jeg også nyte den:-D Flinke du som jogger så mye, btw! Og flinke Leif som blir med;)

Sara said...

jeg har blitt brun i påska! jeg elsker det :D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten