Wednesday, November 08, 2006

jadda..

Denne posten vil jeg dedikere til Elisabeth og Maria..
Jeg vil bare si, at det å dra andre folks dyner og puter rundt på gulvet, bare fordi de har vært så uheldige å glemme de på rommet til f.eks. Malene, det er ikke særlig pent.. Gode gud, da jeg var ung, da holdt ikke ungdommen på på den måten for å si det sånn.. Hevnen blir søt!

Ellers vil jeg bare si at jeg gleder meg til å komme hjem i helgen, selv om jeg går glipp av RUHs hyttetur, som hørtes kanon ut! Må få bli med neste gang altså! Jeg lurer nå litt på de sikkerhets reglene da.. Kan man kjøpe drikke innenfor sikkerhetskontrollen, og så ha det med på flyet?

2 comments:

Anonymous said...

Ja det kan man.

(ja ejg vet du vet det nå men jeg liker å vise fram det lille jeg kan)

Anonymous said...

Hei søta:) Så snilt av deg å dedikere blogg-innlegget til meg å Elisabeth. :) Vi er så snille vi.. men så glemte du å få med at du hadde ikke vaska gulvet som du skulle heller da... hihi

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten