Tuesday, November 21, 2006

Family fun

Nå må jeg rydde rommet!
Det er tre dager igjen til mamma og pappa kommer på besøk, og jeg har glemt hva som er fargen på skrivebordet mitt.. Har vel ikke akkurat blitt alt for mye rydding og møllers i det siste, så nå er det storrengjøring ut uken. Jeg skal bare..... hehe

Ellers skal jeg på teater i morgen *Julestjerne kom til meg*.. Har vi sett den før? Ja. Gleder vi oss? Ja. Kommer vi til å se det igjen? Ja. Gjør det noe? Nei. Det har seg nemlig slik at når vi ser reisen til julestjernen, da blir det jul. Sånn er det bare, og sånn vil det alltid være. Vi har drevet og øvd inn tekster sel det siste døgnet også, familiehelg betyr fremføring her omkring, snakker vi lunsj? Gleder meg til det også! Alt for å underholde andre veit du, det er jo kanonkjekt å få en slags revy igjen.
Spurte John Inge om jeg fikk begynne i klassen hans i dag. Det hadde han ikke noe svar på gitt. Maria ville ikke vise bildene mine med bananer heller (intern). Huff. Irriterende altså. Ikke rart det blir krig i verden når ikke absolutt alt følger min geniale impulser, det ville løst alle problemer.

Må nesten stikke, det er jo så travelt her på folkehøyskolen vøtt. Nå er jeg strengt talt nødt til å skrelle en mandarin.

2 comments:

Anonymous said...

Nå får du se å vaske fint så familyen blir kjeeeeempeimponert og tror atte kallemaren har vokst opp til slutt :P

Anonymous said...

tuutuuuuuuuuut

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten