Tuesday, December 05, 2006

kalender og sånt..

Jeg vil reflektere litt over dette med "alle, noen, hvem som helst og ingen" det er jo kjente begreper etterhvert. . Hvorfor er det slik at alle vil at noen andre skal gjøre det ingen gidder, selv om hvem som helst kunne klart det. Det er jo et kjent begrep dette med alle, noen også videre. Det blir snakket om i mange sammenhenger. Likevel tror jeg ikke vi har lært det ennå. Hvis alle bare tok litt av ingens oppgaver, ville jo hvem som helst irritert seg mindre.

I år har jeg kindereggkalender. Fancy. (takk til mamma forresten, hvis du leser dette)
den er digg da! I dag f.eks. fikk jeg to sjokoldaebiter, som hver er større enn den som var i ponduskalenderen. Det må jeg si, at det er ikke ofte man har lov til å spise godteri hver eneste dag. Det er kanskje det jeg liker best med desember, det og snø selvfølgelig, men det er jo ikke akkurat mest snø her om dagen da.. Klokken er elleve på morgenen og det har allerede kommet, la oss ikke overdrive, et tonn regn allerede. JA VI ELSKER...............

Vi skal ha elevkveld på lørdag, vi på internatet altså. For første gang, mens jeg har gått her, er jeg nå stressa som en tornado, men la oss ikke tenke på det. Det er visst godt for hjertet. (Skeptisk..) Men jeg tror det blir bra! Nå må jeg visst tusle videre til foredrag om Erlend Loe. ZzZzz.. Anyways.. Husk å spise fisk
snakkes

1 comment:

Anonymous said...

HVA?! REGN?! På VESTLANDET!? Det har jo da aldri sett?

Forresten er jeg litt skuffa over at jeg ikke ble nevnt.. *hmfe*

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten