Monday, December 18, 2006

fly igjen

gjett om Linn er på besøk igjen :)
denne gangen er det ufrivillig fra hennes side, men det er ganske hyggelig!
I denne bloggen skal jeg fortelle litt om det å sjekke inn igjen. Linn har nemlig vært ute og reist de siste dagene. Hun kom jo hit, så det er jo ikke så rart vil kanskje noen si. Til disse har jeg jo nødt til å si meg enig, reise hører jo med når man forflytter seg fra Akershus til Rogaland. MEN hvor stor er sannsynligheten for at man må endevende bagen både på veien frem og tilbake? det måtte hun! og gjett om hun måtte vise frem julegavene sine? Makan.... men hun slapp å åpne de da, heldigvis. Det hadde jo vært krise, sånn en super spennende pakke hun har fått av meg og allting. Men omtrent akkurat når jeg kom hjem i kveld, fikk jeg melding om at hun ikke kom seg hjem, og da fikk vi hentet henne hit igjen. Så nå sitter hun på gulvet på den mega kanonkule madrassen min. der skal hun bo i natt. heldiggrisen.

Ellers er det snart jul, men er det snø? Tror ikke det nei, julen må utsettes. Snøen kommer jo ikke før om noen uker sier de, greit for meg, men hvorfor kommer julen nå da??? Søren klype ville Marie sagt. Enig.

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten