Sunday, December 24, 2006

God jul :-D

Advarsel: Dette innlegget inneholder julesmileys
Nå er det langt på natt, nærmest 1.juledag tør jeg kanskje påstå til og med. Jeg sitter nå på PCen og tenkte jeg skulle benytte anledningen til å takke alle sammen for julegavene mine i år :-) Jeg fikk fancy sparegris av lillebroren min, penger av familyn, verdens skjønneste bamse med tilbehør av Erlend <3 bok og det fineste fatet jeg har sett av Linn Therese, lilla undertøy av mzz Maria, badeoljer av Linn, CDvekkerklokke, CD til å ha inni, sokker, ordentlig god te av Janssen :) og masse annet fint! Gjett om det var kjekt å åpne pakker i år! Bare håper alle ble like glad for pakkene de fikk tilbake :O

Nå sitter vi her i stua og tilbringer tid sammen her på Nedre Johnsrud også. Jeg mener, selv om broren min spiller nettpoker, jeg skriver blogg, lillebroren min leser Pondus` julehefte, mamma ser på romantisk film, pappa småsover og alle sender en og annen sms med hver sin mobil, har vi det ganske så koselig sammen. Lillebroren min lo jo nettopp til og med. Dessuten har vi jo spist ribbe og is og lefser og julepølser og surkål og godteri, så det minste man kan forvente er jo at vi hopper opp og ned i femte gir. Vi har vært ganske aktive da, lillebroren min fikk biljardbord til jul, så det har klirret masse i huset her i kveld. Heldiggrisene mamma og pappa har fått bordet som nærmeste nabo til og med. Strategisk presang de kommer til å være kjempe glade for å ha gitt i lang tid ;-)

Til slutt vil jeg ønske alle en fortsatt fetende jul, så snakkes vi snart igjen.
På julsyn :-)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten