Saturday, December 30, 2006

glade jul

siden sist har jeg jobbet ca 40 timer, sovet 76, shoppet masse og hengt med Erlend. Jeg har verken spist pinnekjøtt eller lutefisk, så julen er ganske bra så langt. Tror ikke det er noe å klage på nei.. Ribbe, det er tingen folkens.. Har skrevet et lite dikt til den anledningen, jeg kom på det helt selv faktisk:
Ribbe er best
ingen protest
den som er imot
er en idiot
Flott, eller hva? Jeg kan være ganske kunstnerisk av meg, jeg vet det. Det må jeg si, at akkurat det der, tror jeg ikke jeg kan selge for særlig mye, men tenk på følelsene jeg har lagt mellom linjene. Det er jo ikke noe å spøke med det.
En dag skal jeg skrive langt her igjen, men nå må jeg nesten stikke enda en gang. Sees eller.no

2 comments:

Anonymous said...

Lenge sida sist du posta, gitt. Lar du en ei side forfalle?

Theodor said...

Karen... d e ei ston si jul nå altså:P
tenke me ses på ein torsdagsklubb snart:P

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten