Friday, June 22, 2007

say cheese!

I dag skal jeg bort på Eidsvollbygningen og ta bilder til brosjyren for i år. Det har jeg jo gledet meg litt til en stund :-) Det er gøy å jobbe på Eidsvollbygningen!
Uansett da, så våknet jeg i går.. Eller, jeg ble vekket i går.. og gikk inn på badet, og gjett hva? JEG HAR SPRENGT ØYET MITT!!! Det er helt forferdelig altså! Man kan jo ikke bli tatt bilde av når man ser sånn ut. Ikke burde man se sånn ut heller. Hvordan har det skjedd sa du? Vel.. la oss si det sånn, jeg aner ikke!! Pa-nikk. Jaja, jeg får vel bare møte på jobb og høre hva de vil gjøre med det. Jeg kan jo se på øyet og greier, så jeg er jo ikke døende.
Helg nå, St. Hans faktisk, så jeg ser frem til en koselig helg her hjemme. Brodern fikk ferie i går, så det blir nok liv nok her tenker jeg. Alle sover til tre og nyter livet, oh yeah!

Very nice

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten