Saturday, October 20, 2007

Stuff to do

ting jeg skal gjøre før jeg dør
- hoppe i fallskjerm
- redde et liv
- kjøre cabriolet (som i -ikke sitte på)
- reise på feire alene
- besøke minst et land i hver verdensdel
- være 100% lykkelig
- stå foran 100 mennesker og gjøre noe bra
- jobbe et år som frivillig
- lære å surfe ordentlig
- være med i en debatt
- stå opp mot en jeg virkelig er uenig med
- lære døvespråk
- gifte meg
- feire jul på christmas island
- få navnet mitt på trykk i VG
- være to steder på en gang
- snakke et døgn i telefon sammenhengende
- ta med meg noen på gata på kafe
- Være der når Viking vinner seriegull
- Bo et år i New York

nå kommer det seg her,
tre på så kort tid, hum?

1 comment:

Anonymous said...

din liste er lenger enn min liste, men ikke så mye.. jeg stjeler noen punkter, ikke drep meg :) da rekker jeg nemlig ikke gjøre lista mi :\ med mindre noen frir til meg og gifter seg med meg på de neste to sekundene, med tanke på at du sitter rett ved siden av meg og har kort vei før et kveletak :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten