Tuesday, July 24, 2012

20 timer til avreise

Herremann, nå er det ikke lenge igjen til jeg flytter altså. Jeg kjenner reisenervene sniker seg inn fra alle kanter - og fortsatt er det uendelig lenge igjen til jeg er i mål med pakkingen... Det å pakke for et helt år virker mer og mer umulig jo mer jeg prøver på det - jeg aner jo ikke hva jeg skal velge å ta med. Alt må komme ned i den ene kofferten jeg har lov til å ha med på flyet, og mens jeg er der skal det være regntid, vinter med 7 grader og sommer med 32. Noen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre?

Nå har jeg i alle fall prøvd å sortere litt på et ark for å se hva jeg egentlig vil og må ha med meg - så får vi se hvor mange kofferter det vil tilsi. Flyet går i morgen klokken tolv, deretter blir det 16 timers reisevei til Mumbai, og derfra vil jeg få min første biltur i India midt på natten frem til universitetet og eksamen klokken ni. Eksamen? Jada. Og hva jeg skal opp i aner jeg ikke ennå. La lekene begynne.




____________


1 comment:

Sara said...

GOD TUR!!! Gleder meg til å høre om reisen og hvordan det gikk med bagasjen :D

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten