Monday, July 16, 2012

Auf wiedersehen Berlin

Nå er kofferten så godt som ferdig pakket, den siste brunsjen i Berlin er inntatt, og avreisen nærmer seg med stormskritt. Jeg kan nesten ikke tro at jeg har hatt min siste natt i denne sengen - mens den neste vil bli tilbragt i Eidsvoll. For en ukes tid skal jeg altså være hjemme hos mamma og pappa, før turen går videre til Pune. Og det begynner virkelig å gå opp for meg at jeg faktisk skal flytte.

Det er alltid litt nostalgisk å flytte, men denne gangen skal jeg jo flytte fordi jeg skal videre til noe (kanskje) enda bedre enn det jeg kjenner fra før. Nå skal de aller siste timene tilbringes med Brezler, kaffe, og godt selskap på Schönefeld (flyplassen). Ha en fin mandag imens!


Oh my God, guys: I will miss you so much!
I hope I will see all of you again. 
And again. 
And again. 





_____________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten