Monday, July 23, 2012

Sørlandshelgen

Det er egentlig veldig veldig lite som kan måles med sommern på sørlandet. Det kan jo ikke gå galt når man kombinerer pent vær, sjømat, familie, en god venn, en god bok og lukten av havet. Her kommer noen glimt fra de siste dagene i livet mitt:


 Vi har kjørt båt. Mye båt.
Og det gjorde vi sammen med Balder også, som først virket litt usikker på det hele..
 

 Men etterhvert ble han litt tøffere:

 Og til slutt var han jo rene kongen på havet: 

Og nei, men: på mirakuløst vis forelsket jeg meg jammen meg i et nytt par sko også.
Så da ble de med meg hjem. Jeg mener, de ville jo kanskje blitt helt ensomme hvis ikke...


 OG, for all del, la meg ikke glemme:  Vi fisket 37 (!) fisk på litt over en time



Så det var rett og slett en ganske så OK måte å tilbringe den siste helgen i Norge på -  om jeg får si det selv.

______________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten