Wednesday, April 15, 2009

Freshy

Første innlegg med helt fersk PC. Den gamle tok kvelden nå i påsken, og jeg holdt på å få hetta da det skjedde. Egentlig skjedde det vel ikke noe spesielt heller, den sluttet bare å fungere over natta. Relativt kjedelig kan jeg melde.

Reiser tilbake til vestlandet i kveld, tror det blir bra. Hjem til varmen og ny leilighet! Gleder meg sinnsykt til å flytte inn nå. Ikke lenge til jeg kan begynne å flytte klær -og ting- og bygge det opp slik jeg vil ha det. Jeg håper jeg får det så fint som jeg ser for meg i hodet, det hadde vært kjekt å få et sted jeg kan invitere folk til.

Nå har jeg altså en helt ny PC i fanget, minst halvparten så liten som den forrige, og det er egentlig ganske deilig. Problemet er at jeg ikke har noe musikk inne på denne her. Har det inne på iPhonen, men er nødt til å finne ut hvordan jeg kan få reddet den ut derfra igjen etterhvert.

for now: thank you and good night

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten