Tuesday, April 28, 2009

Juss, jobb og solskinn..

Åh, for et vær det er her nå!
Elsker at solen skinner og man faktisk kan gå i kjole eller tskjorte uten å fryse på armene. I dag har jeg ligget i solen og lest juss på Randaberg, i begrenset tid selvfølgelig, allergiker som jeg nå engang er. Det er ikke noe problem å ha eksamenstid når man har gode venner å lese med og kan bli litt brun samtidig.

Første gang jeg sitter i resepsjonen på jobb alene, og det er veldig rolig akkurat nå. Stille før stormen kanskje, for om litt over en time skal det være barnebursdag her. For min del er det kjekt med barnebursdag, - gleder meg litt, for de ville skrikende gjestene vil være ca. tretti år yngre enn de jeg er vant til fra Ovenpaa..

Ting jeg setter pris på i dag:
- at Stavanger ligger så nærme havet at det er sommer i April
- at man kan spise sjokolade midt i uken når man bor alene
- at hunder kan finne morro i et Pringlesrør
- at det er jentekveld hos Kamilla i kveld
- at det ennå er en uke til eksamen

1 comment:

SaraRoomie said...

åhå! jentekveld!!!

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten