Wednesday, April 29, 2009

En dag igjen :)

Jeg kan nesten ikke tro det, i dag, en dag som er helt vanlig, er den siste dagen før jeg overtar den nye leiligheten. Herregud som jeg gleder meg!¨

Gleder meg til å kjøpe seng, sofa, tallerkner, hyller til dusjen og Gud vet hva mer jeg trenger! Turen i morgen går til Ikea, og til innflytningsvors før russereunion på kvelden. Den aller første dagen i resten av mitt liv, og jeg tror det kommer til å bli veldig bra!

Er litt redd for dette steget, for nå har jeg på en måte bestemt meg for å bli her i Stavanger en stund da. Første gang i mitt liv at jeg har gjort noe så stort, men jeg er merkelig rolig. Har vanligvis friket ut når jeg har skullet bestemme meg hvor jeg skulle handle, dette er jo relativt mye større enn det. Men det føles bra, shit man, jeg er i ferd med å bli voksen.

Apro pos voksen! Var på Aborèet med Morten og gikk tur i dag, har hørt veldig mye om det, og gledet meg veldig. Dessverre tror jeg vi var litt tidlig ute, for det var mest knopper på trærne ennå. Kanskje de venter på startskuddet de også?

I det siste har jeg brukt irriterende mange tanker på å finne ut hva uttrykket nord og ned egentlig betyr. Har en teori om at det handler om dette varme helvetet denne siste delen i hele tatt, men har ikke klart å finne ut av det helt ennå. Kommer tilbake på dette senere ;)

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten