Sunday, February 17, 2013

Kaziranga national park

En av de tingene jeg har sett aller mest frem til ved å være i India, er å komme i kontakt med alle de spennende dyrene her. Kanskje spesielt elefantene, så da passet det perfekt da Manbir og familien hans hadde planlagt en tur til nasjonalparken Kaziranga, inkludert safari både pr jeep og elefant. Herlig, eller hva?

Det var utrolig kjekt å komme så nært så imponerende dyr, og selv om jeg ble ganske opptatt av å se på alt som dukket opp, har jeg klart å samle noen bilder til dere også:






Halve safarien var pr elefant, den andre pr Jeep... To veldig forskjellige turer, noe som var veldig kjekt. Jeg tror nok kanskje jeg likte meg best på elefanten, for vi kom så nærme dyrene. Likevel var jeep også innmari bra, for vi stod oppreist i full fart gjennom jungelen - og vi fikk frisk luft i fjeset og så veldig store deler av parken. Amazing.


 

 Noen av dyrene vi traff på veien: 








En helt herlig dag, som jeg regner med at dere kan se. Sykt kult, og definitivt et must dersom dere noen gang reiser til Nord India. Hvis ikke, er det sikkert noe annet dere kan gjøre der dere er. Skrive masteroppgave for eksempel. 


_____________


1 comment:

Sara said...

Karen, du er så utrolig pen!

Jeg vil også på elefantsafari :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten