Thursday, February 03, 2011

Noen glimt fra en travel tid

Det er litt hektisk her for tiden, så jeg tenkte jeg skulle la den siste tiden forklare seg selv i bilder. Det går mye i caseløsning, bachelorskriving, Leif og litt i lapper fra Morten (har jeg verdens beste kjæreste eller hva?). Nå pakker jeg og gjør meg klar til nesten en uke i Hemsedal på BIS Vinterleker. Here goes nothing:

Jeg har PLANLAGT hva jeg skal ha med, fordi jeg ikke hadde rukket å pakke hvis jeg skulle gjort det på den vanlige "oi, ja, den trenger jeg" måten


Vi er i avisa!
Du kan lese artikkelen her


Therese har vært på ferie, og jeg fikk kort! Herlig! Syntes kortet var både konkret og hyggelig jeg. Dessuten skulle jeg ønske det var jeg som hadde hatt tid til å reise på ferie nå.

Jeg fant denne skjønne lappen i skapet på kjøkkenet fra min kjære.


Jeg var i Kragerø med mamma og pappa i helgen, og vi laget sushi:
Det ser ikke så verst ut, eller hva?


Nå: søvn.
Snart: fly
Så: fem timer bilkjøring. Bah..
Så: Hemsedal! Jeg har med snowblades, det blir bra!

__________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten