Saturday, February 12, 2011

Saturday night fever

Det er lenge siden jeg har hatt skikkelig fri på en lørdag. Jeg hadde nesten glemt hvor deilig det er å bare sitte for seg selv og gjøre ingenting annet enn å spise mat og se på gamle TVserier. Leif og jeg har funnet favorittplassene våre, og vi har ligget her siden jeg kom hjem fra yogatimen med Linn klokka elleve. Snakker om total avslapning.

Regnet meg frem til at dette er den siste planløse dagen min på nesten tre uker nå, så resten av den skal brukes til absolutt ingenting fornuftig - bare sjokolade og the Black Swan med Ivana. Enda godt det bare er tre/fire dager siden Hemsedal, ellers kjenner jeg et par som hadde gitt meg pryl for å være edru. Men fuck it, jeg vil bare kose meg. Sofadyret....


Anyways, det var virkelig ikke mye nyttig som kom ut av fingertuppene i dag, så jeg tror jeg kutter dette superinteressante innlegget før jeg driter meg mer ut.

Ha en fin helg alle sammen!



__________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten