Wednesday, January 09, 2013

For the win

Borte bra, men hjemme best sier de. Jeg ligger på sofaen i leiligheten til storebroren min nå, og det er halvannet døgn til jeg er på vei tilbake til India igjen etter juleferien. Fra Torshov til Berlin til Pune. Et hjem til et annet.

Det er både rart og deilig å kjenne at nå har jeg tilbragt litt over to uker i Norge, hjemme i Eidsvoll og hjemme i Stavanger. Nå skal jeg visst begynne å pakke kofferten på nytt, denne gangen for å reise tilbake til mitt andre semester i India, hjem igjen. Igjen.

Juleferien har vært utrolig bra, jeg har begynt å puste normalt igjen, spist norsk mat, gått en uke uten matforgiftning, jeg har snakket sjit med gamle venner, og rukket å bli rastløs etter å begynne å gjøre noe. Den siste der er kanskje det beste av alt - jeg savner Pune, jeg savner det hektiske livet, smakene og menneskene. Jeg savner lydene, stemningen, middag til frokost, oksene i gatene og sukker med kaffe på.

Klar for ny runde. Med verdens beste nyheter i bagasjen.
Karen på andre siden av jorden - for the win

_____________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten