Thursday, January 03, 2013

Jeg er hjemme

Godt nyttår alle sammen!

Det var det i alle fall for meg, jeg har nemlig tatt turen hjem til gode gamlelandet. For av alt man kan ønske seg til jul, fikk jeg det aller aller best: tur hjem. Både Eidsvoll, Oslo og Stavanger har fått sin visitt - sånn er det å ha satt noen røtter overalt.

Det har skjedd så utrolig mye siden jeg reise i juli: Kamilla og Leif har giftet seg, Therese har flyttet til London, Marianne og Arild har fått en nydelig datter, mopsen har fått en cyste som måtte opereres ut, det har snødd i Stavanger, og det hadde det jammen meg hjemme også (i Eidsvoll altså). Det er kanskje den vakreste julen jeg har feiret. - Men fy søren så kaldt det var å være hjemme: jeg reiste fra 30 pluss grader, og kom hjem til 15 minus. Uah.. Det er et mirakel at jeg fortsatt ikke har blitt syk. Kanskje immunforsvaret mitt bare er bygget for europeiske tilstander?

Her er noen små glimt fra den siste uken:


Nyttårsaften:

Borestranden: verdens vakreste sted på jord





Godt nyttår alle sammen 


______________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten