Sunday, March 27, 2011

Vårball og revy hos BI Bergen

I helgen har jeg altså vært i Bergen, en by jeg får mer og mer sansen for. Jeg digger de gamle bygningene, stemningen som var i byen i finværet og at det er så mange nye inntrykk hver eneste gang jeg kommer dit! Denne helgen hadde BI Bergen vårball, med årets revy som underholdning. Flere av oss i sentralstyret var på plass for å se, og godt var det - for de var utrolig flinke!

Revyen var fyllt med "NHH vs BI"vitser, imitasjoner, imponerende dansing og en del intern humor. Det er rart å se revyer i andre byer, for man skjønner fort hvilke ting alle andre forstår. Likevel er det tydelig at BI-humor er ganske lik overalt, den timen gikk kjempe fort!

Hud og Paradise Hotel-vinnere

Axel og Jonas på bildet til venstre var konferensierer gjennom hele kvelden.
De var kjempe flinke!

Håvard hjelper Nilsen å knytte slips på vorspiel

Ballet ble arrangert på Radison SAS BLU på bryggen i Bergen, og det var en herlig kveld. Vi ble fikk tapasbuffet, det var forholdsvis hyggelige priser i baren og blitzlys over alt. I løpet av kvelden begynte jeg å innse at det snart er et år siden vi ble valgt inn, og jeg skal virkelig passe på å få det meste ut av de siste månedene vi har sammen i sentralstyret. Vi har det utrolig gøy sammen,  I love theese guys! Og jeg selv om jeg er helt utslitt her jeg ligger på sofaen, kan jeg ikke se for meg at denne helgen kunne blitt bedre noe annet sted. 

God stemning!


____________


1 comment:

Bøtta Pedersen said...

Festlig med revy. Minner meg på at det er alt for lenge siden jeg gikk på disse skolerevyene. Mye festlig :-)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten