Monday, July 23, 2012

Minnekonsert i Oslo

Minnekonserten i Oslo, et år etter alt. En vakker måte å minnes det hele på, noen ganger kommer jeg på hvorfor vi har statskanalen NRK i stedet for sånne amerikanske saker som ABC og Fox. I kveld var en av de gangene.

Jeg er utrolig glad for at jeg kom tilbake hit i år også, og var med på markeringen. Det har vært skikkelig rart, og noen ganger ganske ensomt å være i et annet land med alle tankene som kom etter 22.juli i fjor. Selv om jeg jo ikke ble direkte berørt, har jeg definitivt kjent endringer i meg selv etter den dagen, men for de jeg ble kjent med i Berlin var det jo mer eller mindre bare en annen hendelse på nyhetene. Det er jo ikke så rart heller, men det gjorde det desto bedre å komme hjem og delta på markeringen her hjemme.


Domkirken er i år, som for et år siden et mål for mange når de leter etter et sted å legge ned hilsener og vise medfølelse:



_____________




No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten