Thursday, July 12, 2012

Timeplanen min i India

Nå har jeg fått oversikten over hvordan ukene mine blir i India. Og for å si det mildt: jeg kommer ikke til å ha tid til å kjede meg noe særlig der borte. Det første semesteret skal jeg ha 17 fag, 17 ja. Skoledagen kommer til å vare fra ni om morgenen til 21:30 den heftigste dagen i løpet av uken. Den roligste blir søndagene - da er det baaaare syv timer eller noe i den retningen. Det er rett og slett skole syv dager i uken. Uæh.. 

Etter å ha sett på den planen i noen timer, må jeg jo innrømme at jeg nå gleder meg ca 70%, mens de siste 30 prosentene er litt mer sånn "åh, herregud, hva har jeg gjort nå".




Avreisen er nå mindre enn to uker unna, og jeg må innrømme at jeg begynner å kjenne reisenervene snike seg innpå (i de få øyeblikkene jeg har tid midt i alle eksamenene). Forrige uke fikk jeg enda flere av vaksinene som må på plass før turen starter, og i dag var jeg hos frisøren og farget håret tilbake til slik det egentlig ser ut. Ikke at jeg er bekymret eller noe, men jeg hørte noen rykter om hvordan blondt hår har endt opp med å se ut etter frisørbesøkene der borte. Det tør jeg ikke å ta sjansen på altså. Jeg mener - jeg gikk ikke til frisøren her i Berlin før etter å ha bodd her et semester. Fra India derimot er det dessverre få muligheter for å fly til frisøren min i Stavanger hver gang noe må gjøres.

Ting er med andre ord i ferd med å komme på plass - og det skal jeg bare ha sagt:
Jeg tror det blir skikkelig bra


____________


No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten