Friday, November 09, 2012

Hårkur for blonde piker i India - og kanskje hjemme også?

Siden jeg kom hit har håret mitt bare blitt tørrere og tørrere, uten at det har virket som om det var noe å gjøre med det. Jeg har lufttørket håret, skiftet shampoo, brukt leave-in kurer og det ene og det andre. Ingenting har fikset det. Før jeg nå for noen dager siden kjøpte noe som endelig ser ut til å gjøre en forskjell, eller om ikke annet så har det i alle fall en ellevill placeboeffekt. Håret mitt ser endelig litt nærmere likt ut som før.

Ulempen med India er altså at luften er veldig annerledes enn hjemme, noe som ser ut til å tvinge meg til å kjøpe flere hårprodukter - men fordelen er jo at det er veldig mye billigere å kjøpe dem her enn hjemme. Nå har jeg kjøpt denne hårkuren, og så langt er jeg veldig fornøyd i alle fall. Den taes i om kvelden, og vaskes ut morgenen etter. Ta-da: shiny og mindre pistrete hår, Just like that.Håret blir ikke kjempe klissete eller noe sånt, noe som gjør at det ikke går ut av håret og videre inn i sengetøyet eller noe. I like it.




______________



No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten