Wednesday, January 11, 2012

Flittige meg

Neste uke har jeg to eksamener, skal levere inn to oppgaver og presentere et prosjekt på skolen. Det er ikke mye tid til annet enn å være student da, for å si det sånn. Jeg vet ikke helt om jeg er like flink til å studere som jeg burde likevel, jeg har nemlig fått tak i Frasier på tysk, noe som litt for ofte føles som fornuftig tidsforbruk midt oppi alt dette. De høres kjempe rare ut når de blir dubbet disse karakterene, men vet dere hva? Jeg skjønner hva de sier! Bra, eller hva?


I tillegg har jeg altså spilt en god del Wordfeud, til alle døgnets merkelige tider. iPaden lager en enorm lyd hver gang noen jeg spiller mot legger på en brikke eller fem, så det er jo bare ikke til å unngå at jeg blir avhengig. Og jeg mener, det tar jo ikke sååå lang tid å legge på noen bokstaver før jeg fortsetter på oppgavene...?


Og når ikke en gang wordfeud kan få meg til å bli sittende ved pulten, da går gjerne turen ut for et eller annet måltid med folk fra klassen, shopping med roomien - herregud, jeg har brukt den unnskyldningen om billig euro og januarsalg så mye nå, at det for lengst sluttet å være billig - eller på trening. Det er fantastisk mye lettere å komme seg på treningssenteret når det tar femten minutter å gå dit. I tillegg har de utrolig mange kjekke timer der, så det er bare å tusle bort, så får man beskjed om hva man bør gjøre de dagene man ikke orker å pushe seg selv. Farvel alle gode grunner til å heller se Frasier i sengen....



Ser det greit ut eller?

Vel, jeg har ikke tenkt til å beklage at jeg ikke blogger mer om hvor artig det er i Berlin, når grunnen altså er eksamenslesing. Dersom noen derimot er villige til å skaffe meg gode karakterer til meg i disse fagene, da skal jeg heller være villig til å gå rundt med kameraet mitt og ha det gøy i stedet.



____________





No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten