Friday, January 13, 2012

I put my new shoes on

Jeg har kjøpt meg et nytt par med sko - og jeg tror jeg elsker dem. Antageligvis kommer jeg aldri til å finne en eneste anledning til å bruke dem, men det gjør ikke noe, for de er verdt prisen om de så bare blir stående på utstilling....inne i klesskapet mitt.

De matcher ikke akkurat resten av det som befinner seg i det nevnte klesskapet, men det sekundet jeg så dem visste jeg at de kom til å bli med meg hjem. Det beste av alt var at jeg fikk dem til halv pris: himmelen!! Så materialistisk kan jeg faktisk bli, at jeg bruker 29 euro på salget på Bershka for å kjøpe sko. Jeg mener, 29 euro, det er jo en lunsj på Ostehuset hjemme det. I alle fall hvis Therese har glemt lommeboken sin.

Paulo Nutini - I put my new shoes on


 
Så når jeg først har beveget meg såpass langt inn i motebloggerverdenen som dette, tenkte jeg at jeg like gjerne kunne ta bilde av meg selv i speilet også - sånn at dere kunne få sjekket ut autfitten min:

(Klær: Zara, lue: River Island, rotet på bildet: selvlaget)


PS: forslag til anledninger og/eller antrekk som kan matche skoene taes selvsagt imot med... overveldende lykkerus. Eller i alle fall en klem.

___________



3 comments:

Maria said...

Åh, loving the shoes! Superfine, og helt klart et kupp! -And stick with me kid, og jeg skal nok klare å dra deg med på en eller annen anledning hvor du kan bruke dem;)

Karen Marie said...

Ah, gleder meg alleree, de skal ligge øverst i kofferten når jeg kommer hjem i februar ;)

Maria said...

Høres bra ut! :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten