Sunday, January 22, 2012

Impulser og annet snacks

Mh! For en magisk fantastisk helg jeg har hatt! På onsdag hadde jeg eksamen, en av den typen hvor man presenterer muntlig det man har gjort tidligere det året - og jeg tror det gikk veldig bra. Det føltes i alle fall bra - og like etterpå var jeg så gira at jeg inviterte meg selv på overraskelsesbesøk til Stavanger. Klokken var halv to da jeg satt på skolen og bestilte flybilletten, og klokken halv fem lettet flyet.

Så da har jeg tilbragt helgen i gamlelandet da, i de gamle kjente omgivelsene mine og bare gjort ingenting sammen med alle. Det har vært kjempe deilig. Kanskje ikke det som anbefales sterkest midt i eksamensperioden, men jeg kjenner batteriene mine virkelig er stappfulle igjen. Turer med mopsen, sladder med gode venner, visitt for å hilse på den nye babyen til Lena, kafèbesøk, lange morgener etter en passelig mengde rosèvin og en hel dag på BIS kontoret på  BI Stavanger. Jeg har fått tid til alle tingene jeg likte best med å bo i Stavanger, og er klar for halvannen uke med pugging før de siste tre prøvelsene av dette semesteret i Berlin.

Fy søren så deilig det er å skulle angripe de tre eksamnene med positiv innstilling og energi og motivasjon til så lange kvelder det bare måtte bli! Lykke til med innspurten alle sammen, det er ikke så lenge igjen nå - før det er syv ukers ferie fra begynnelsen av februar. Herregud, som jeg skal nyte de syv ukene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre ennå, eller om jeg skal gjøre noe som helst, men det skal bli helt fantastisk - for jeg skal ha gjort meg fortjent til den.


Maria Mena - All this time


________________

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten