Monday, May 25, 2009

et stressa hjerte ble med et litt roligere, men tungt var det...

I dag har jeg sagt opp jobben på Ovenpaa. Det var litt lettende med tanke på arbeidsmengden, men ganske trist å sitte ved baren og innse at det var over. Har hatt utrolig mye morro i den baren. Kommer til å savne denne gjengen, men forhåpentligvis får jeg fortsatt slippe inn der innimellom.

Med litt mindre arbeid kan det jo plutselig hende jeg får energi til å gå ut der litt mer også! Om det er en fordel å ha bedre tid til å gå på byen vet jeg egentlig ikke ennå, men den som lever får følge med her, så får vi se.

Når jeg kom hjem fra jobb i stad, sov jeg bedre enn noen gang før. Og i sola! For tro det eller ei, i Stavanger er det SOL. Jeg elsker denne byen i fint vær, gatene våkner til live som jeg ikke har sett i noen annen by, god stemning, men ikke rølpefyll heller.. Deilig!
Så om jeg er fornøyd med å ha fått meg leilighet her?
Oh, YES!

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten