Sunday, May 17, 2009

Når man egentlig skulle gjort noe annet

Det er ikke ofte jeg tar meg selv i å sitte og gjøre ingenting når jeg vet det er mye å gjøre. Denne gangen er det den evinnelige psykologien det gjelder, og jeg merker at alt futtet bare er ute. Kjempe irriterende, for jeg har jo likt dette faget så godt underveis. Nå er oppgaven så konkret at jeg hele veien tar meg i å surfe på facebook, eller.. ja, skrive i bloggen.. lurer på hvor lenge dette egentlig skal fortsette... sett i gang og jobb menneske :p

17.mai i dag. Unnet meg fri fra lesing og var på en kjempe hyggelig 17.mai frokost hos Thomas. Fikk endelig brukt den nye fantastiske rosa kjolen. Følte meg fjong og fin, og kjenner jeg er glad for at Norge har en sånn hyggelig nasjonaldagsfeiring. I mange land har de jo militærparader på sine lands bursdager, det syntes jeg ikke noe om.. Hvordan skal man kunne gjøre ære på landet sitt ved å vise innnbyggerne sine akkurat hvor skumle myndighetene er? Snakk om å bygge samhold!
men men, det må vel leses litt mer..
hej så lenge

No comments:

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten