Monday, February 27, 2012

Siden sist...

Foredelen med å ikke få betalt for å blogge, er at man ikke er nødt til å blogge når man ikke har noe å si. De siste to ukene har jeg virkelig ikke hatt noe å melde fra om, men etter at jeg nå har mottat muntlige og skriftlige meldinger om at det søren meg er på tide å blogge igjen, begynte jeg å vurdere det. Da jeg våknet i dag tidlig til en delvis seriøs trussel om å melde meg savnet til politiet, fant jeg ut at det kanskje var best å skrive et eller annet her da. Sånn for sikkerhets skyld.

Så for de av dere som lurer, så har livet mitt de siste to ukene stort sett bestått av dette:

Og dette:

Og dette:

Og dette:

Og dette:  

Og dette:

Innnholdsrikt, eller hva?
Kort oppsummert:

Jeg har lest til eksamen.
Jeg har lest mye til eksamen.
Og gjort det bra, håper jeg.
Jeg har spist mye god mat,
hatt besøk av Therese
og fått semesterferie.

Den skal nytes
Vil du være med, så heng på!

____________


1 comment:

Sara said...

og spist masse god mat :)

Andre blogginnlegg

Related Posts with Thumbnails
Blogglisten